Hocam 6900XT almanız o kadar mantıksız ki anlatamam.
Şu dönemde alacağınız en mantıklı kart RTX 3060 fazlası zarar .
Aralarında hız olarak ciddi bir fark var.TL olarak değerleri birkaç yılda iyice artacak.Geleceğe dönük 6900 XT daha iyi gibi duruyor.