By_tozi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nasıl İngilizce Öğrenebilirim?
19
●439
- 09-05-2021, 21:01:29Cunku ing derslerini konusmaya, ogrenilen dili kullanmaya yonelik ogrenmiyorsunjz. Benim binlerce soruyu full cekecek ogrencilerim var ama karsisina 1 turist gelse 2 cumle kuramaz. Cunku soru cozmeyi ogretiyoruz. O cocuk sinavda basarisiz olursa ben kotu ogrermen olucam. Kimse cocuklarin konusabilmesinr bakmayacak.
- 09-05-2021, 21:03:46Hocam, ingilizce 2 ayda iyi seviyede ilerletebilirsiniz, ama hergün disiplinli çalışarak. Uygulama instagram sayfaları başlangıç için oyuncak kalır. Nacizane tavsiyem ( ingilizceniz sıfır ise)
1-) Udemy'den gramer üzerine bir kurs alıp grameri çok iyi halledin ( grameri napıyım konuşmam okumam lazım diyeceksiniz, gramer bilmedenn bunlar olmaz) ingilizce hikaye kitapları alın tanesı bir kaç lira ve dizi film yerine ilk safhada ingilizce altyazılı ingilizce çizgi film izleyin ( çünkü çizgi filmlerde dil bilgisine ve cümle yapısına dikkat edilir, dizi ve filmlerde cümleler devrik ve sokak konuşması olabilir bu başlangıç için size zarar verir.)
2-) Toefl kursu alın udemy'den (YDS filan boş eğer kpss filan için girmicekseniz) neden toefl, çünkü; konuşma yazma ve dinleme üzerine yoğunlaşmış olucaksınız.
Ve, ingilizce günlük gibi bişeyler yapın her gün ingilizce bişeyler yazmaya çalışın (sözlük kullanarak da yapabilirsiniz önemli olan cümle kurup yazmanız)
Bunları yaparken 2 ay geçmiş olur zaten. - 09-05-2021, 21:04:14Doğru diyorsunuz hocam, 14 yıl konuşmaya odaklı eğitim alsaydık çoğu kişi öğrenmiştierkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-05-2021, 00:25:534 yıl almanca eğitimi aldım. 1 yıl fransızca eğitimi aldım. ingilizcem aslında orta seviyedeydi okumam kelime haznemden dolayı çok iyidi fakat konuşmam arkadaşların dediği gibi çok zayıftı başkası bildiğim kelime ve cümleleri kullandıgında ya bu ne dedi diye cümleleri kodlayıp zihnimde kelimeye dönüp anlamaya çalışırdım cümlü hep yazılı eğitim aldım konuşma ve dinleme sıfır. Bu seviye iken 4 yıl almanca aldım ve ingilizcemi daha pekiştirmeden 2 dili birdende mahvettim. ünide birde seçmeli fransızca eğitimi aldım hepsi bir birine girdiYavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkesin şikayetci oldugu eğitim.! eğitim.! meselesi de bu daha temel atmadan evi satışa koyuyoruz
- 10-05-2021, 00:31:55Aslında bende ilk başta 3-4 ay disiplinli gramer ve kelime haznemi geliştirip yabancı insanlarla konuşmaya başlamayı düşünüyorum. kendime bir yol harikası çizip öyle öğrenmek istiyorum, kelime ezberi ile gramer aynı anda veya önce kelime sonra gramer vs gibi en doğru çalışma yöntemini gösterecek ve yön verecek bir kurs iyi olur aslında. bildiginiz en iyi udemy kursu nediratimel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-05-2023, 21:04:55Hocam benım ingilizcem 0 dan baslıcam. Önce Gramerimi halletmek lazım. dısarda gördüğüm tabeladaki yazıları bile okuyamıyorum İngilizcesini o derece kötüyümatimel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
