Yavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şaka gibi üniversite diyorsunuz ingilizce diyorsunuz hocam 1.sınıftan beri ingilizce eğitimleri olması gerekmiyor mu ben mi yanlış biliyorum
4 yıl almanca eğitimi aldım. 1 yıl fransızca eğitimi aldım. ingilizcem aslında orta seviyedeydi okumam kelime haznemden dolayı çok iyidi fakat konuşmam arkadaşların dediği gibi çok zayıftı başkası bildiğim kelime ve cümleleri kullandıgında ya bu ne dedi diye cümleleri kodlayıp zihnimde kelimeye dönüp anlamaya çalışırdım cümlü hep yazılı eğitim aldım konuşma ve dinleme sıfır. Bu seviye iken 4 yıl almanca aldım ve ingilizcemi daha pekiştirmeden 2 dili birdende mahvettim. ünide birde seçmeli fransızca eğitimi aldım hepsi bir birine girdi Herkesin şikayetci oldugu eğitim.! eğitim.! meselesi de bu daha temel atmadan evi satışa koyuyoruz