Hocam, ingilizce 2 ayda iyi seviyede ilerletebilirsiniz, ama hergün disiplinli çalışarak. Uygulama instagram sayfaları başlangıç için oyuncak kalır. Nacizane tavsiyem ( ingilizceniz sıfır ise)
1-) Udemy'den gramer üzerine bir kurs alıp grameri çok iyi halledin ( grameri napıyım konuşmam okumam lazım diyeceksiniz, gramer bilmedenn bunlar olmaz) ingilizce hikaye kitapları alın tanesı bir kaç lira ve dizi film yerine ilk safhada ingilizce altyazılı ingilizce çizgi film izleyin ( çünkü çizgi filmlerde dil bilgisine ve cümle yapısına dikkat edilir, dizi ve filmlerde cümleler devrik ve sokak konuşması olabilir bu başlangıç için size zarar verir.)
2-) Toefl kursu alın udemy'den (YDS filan boş eğer kpss filan için girmicekseniz) neden toefl, çünkü; konuşma yazma ve dinleme üzerine yoğunlaşmış olucaksınız.
Ve, ingilizce günlük gibi bişeyler yapın her gün ingilizce bişeyler yazmaya çalışın (sözlük kullanarak da yapabilirsiniz önemli olan cümle kurup yazmanız)
Bunları yaparken 2 ay geçmiş olur zaten.
Aslında bende ilk başta 3-4 ay disiplinli gramer ve kelime haznemi geliştirip yabancı insanlarla konuşmaya başlamayı düşünüyorum. kendime bir yol harikası çizip öyle öğrenmek istiyorum, kelime ezberi ile gramer aynı anda veya önce kelime sonra gramer vs gibi en doğru çalışma yöntemini gösterecek ve yön verecek bir kurs iyi olur aslında. bildiginiz en iyi udemy kursu nedir