Cunku ing derslerini konusmaya, ogrenilen dili kullanmaya yonelik ogrenmiyorsunjz. Benim binlerce soruyu full cekecek ogrencilerim var ama karsisina 1 turist gelse 2 cumle kuramaz. Cunku soru cozmeyi ogretiyoruz. O cocuk sinavda basarisiz olursa ben kotu ogrermen olucam. Kimse cocuklarin konusabilmesinr bakmayacak.
Doğru diyorsunuz hocam, 14 yıl konuşmaya odaklı eğitim alsaydık çoğu kişi öğrenmişti