• 03-05-2021, 18:05:02
    #1
    Merhaba babamın aşı randevusu var 57 yaşında kronik hastalığı var. Arabayla ben götürmek istiyorum sabah ama ceza yazarlar diye korkuyorum. Sizce ceza yazar mı polisi aradık onlarda bilmiyor. Nereden bilgi alıcaz
  • 03-05-2021, 18:06:04
    #2
    öyle saçma şey mi olur birinin götürmesi gerekiyor aşı için ceza yazacaklarını sanmıyorum
  • 03-05-2021, 18:06:58
    #3
    Aşı yok ki boşuna gitmeyin.
    • Haykiris
    Haykiris bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 03-05-2021, 18:08:10
    #4
    Aşı randevunuzu sorduklarında ibraz edin.
    Ve çıkış saatiniz randevu saati ile adres hastane güzargahında olursanız zaten bu anlaşılır bu yüzden sıkıntı yaşayacağınızı düşünmüyorum. .
  • 03-05-2021, 18:09:07
    #5
    Aşı için gidildiğinde serbest ben de babamı götürmüştüm fakat araçla gitmedim o yüzden bilemiyorum ama soran memurlara söylerseniz ve karakoldan da bilmiyorlardı veya sorun olmaz dersiniz. Sonuçta aşı ama aşı kalmadı diye biliyorum.
  • 03-05-2021, 18:09:47
    #6
    arayıp aşı var mı yok mu arayın sorun boşa gitmeyin bizimkiler de ilk seferde boşa gitti aşı kalmamış 5 gün sonra çağırdılar ayrıca buralarda herkes dışarıda bugün sağlık ocağına gidip ilaç yazdırdım ve aldım polis vs. kimse yoktu etrafta sağlık ocağı da kalabalıktı
  • 03-05-2021, 18:10:53
    #7
    Arkadaşlar aşı için randevu aldık yoksa neden randevu veriyolar yeni aldık bugün
  • 03-05-2021, 18:12:04
    #8
    Bizimkiler yarın aşı olacakti biontech. Aşı yok mu
  • 03-05-2021, 18:12:54
    #9
    masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar aşı için randevu aldık yoksa neden randevu veriyolar yeni aldık bugün
    belki vardır ama bizde almıştık gayet verdiler randevu ama gittiğimizde aşı bitti 3-5 güne gelecek biz sizi ararız gelince dediler öyle tekrar gitmiştik