Aşı için gidildiğinde serbest ben de babamı götürmüştüm fakat araçla gitmedim o yüzden bilemiyorum ama soran memurlara söylerseniz ve karakoldan da bilmiyorlardı veya sorun olmaz dersiniz. Sonuçta aşı ama aşı kalmadı diye biliyorum.