masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar aşı için randevu aldık yoksa neden randevu veriyolar yeni aldık bugün
belki vardır ama bizde almıştık gayet verdiler randevu ama gittiğimizde aşı bitti 3-5 güne gelecek biz sizi ararız gelince dediler öyle tekrar gitmiştik