arayıp aşı var mı yok mu arayın sorun boşa gitmeyin bizimkiler de ilk seferde boşa gitti aşı kalmamış 5 gün sonra çağırdılar ayrıca buralarda herkes dışarıda bugün sağlık ocağına gidip ilaç yazdırdım ve aldım polis vs. kimse yoktu etrafta sağlık ocağı da kalabalıktı