• 28-04-2021, 13:23:23
    #1
    Arkadaşlar merhaba bugün bir arkadaşım artık Binance uygulamsaının yerine Binance TR uygulamasının kullanılması gerektiğini söyledi .. İşte artık TR üzerinden Binance uygulamasına para aktarımı vs. olmayacağını felan söyledi ? Ya da ben tam anlamadım ? Binance TR'ye mi geçmemiz gerekiyor ? Binance'nin ana uygulaması artık kullanılmayacak mı yoksa para yatırır çekerken mi sıkıntı olacak ? Bilen bir kardeşim aydınlatırsa memnuniyet duyarım.
    • bakis
    bakis bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • Kabul Edilen Cevap
    • Hocam tr yi ayri binance yi ayrı platform olarak düşün. Papara ile tamamen islemler bitiyor 29 unda. TR ye para yatirirken 3 ₺ civari komisyon alıyor tam hatırlamıyorum daha uygun oluyor. oradan da farkli bir platform a gönderiyormuş gibi binanceye atıyorsunuz.

      Cekim yaparken de binanceden binance tr ye aktarıp havale eft yolu ile direk cekim yapabiliyorsunuz komisyon odemeden.

      yatırım ve cekimlerde banka senin adina olmali.
  • 28-04-2021, 13:26:50
    #2
    Binance tR türkiyede faaliyet göstreren kısmıdır. Türk lirası para yatırıp çekmek için burayı kullanmak gerekiyor. Buradan da global hesaba kayıpsız aktarım yaparak aracı göreviyle kullanabilirisniz.

    Ayrıca dilerseniz bu platform üzerinden de TL karşılıklı alım satım da yapabilirsiniz. İlla global hesabı tercih etmeniz gerekmez.

    Bu referanslı linkimden kayıt olarak yüzde 10 indirimli komisyondan da faydalanabilirsiniz.

    Refli: https://www.trbinance.com/account/signup?ref=B4PS7493
    Refsiz üyelik içinde : trbinance.com
  • 28-04-2021, 13:27:09
    #3
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Hocam tr yi ayri binance yi ayrı platform olarak düşün. Papara ile tamamen islemler bitiyor 29 unda. TR ye para yatirirken 3 ₺ civari komisyon alıyor tam hatırlamıyorum daha uygun oluyor. oradan da farkli bir platform a gönderiyormuş gibi binanceye atıyorsunuz.

    Cekim yaparken de binanceden binance tr ye aktarıp havale eft yolu ile direk cekim yapabiliyorsunuz komisyon odemeden.

    yatırım ve cekimlerde banka senin adina olmali.
  • 28-04-2021, 13:27:16
    #4
    Ben de başka bir birey olarak hayır diyim, iyice kafanız karışsın. Başka platformlarda da benim dediğimi aktarırsınız, araştırmayın lütfen.
  • 28-04-2021, 13:34:59
    #5
    KuzeyKalesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tr yi ayri binance yi ayrı platform olarak düşün. Papara ile tamamen islemler bitiyor 29 unda. TR ye para yatirirken 3 ₺ civari komisyon alıyor tam hatırlamıyorum daha uygun oluyor. oradan da farkli bir platform a gönderiyormuş gibi binanceye atıyorsunuz.

    Cekim yaparken de binanceden binance tr ye aktarıp havale eft yolu ile direk cekim yapabiliyorsunuz komisyon odemeden.

    yatırım ve cekimlerde banka senin adina olmali.
    Hocam şimdi Papara ile işlem bitiyor peki çekimlerimizi ne ile yapacağız ?
    • KuzeyKalesi
    KuzeyKalesi bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 28-04-2021, 13:36:30
    #6
    cmsmsk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de başka bir birey olarak hayır diyim, iyice kafanız karışsın. Başka platformlarda da benim dediğimi aktarırsınız, araştırmayın lütfen.
    Hocam kafa karıştırma ile ilgili bir durum söz konusu değil .. aldığım bilgiyi farklı bir platformdan da almadım Arkadaşım bugün dükkana gelip söyledi bende aslını astarını merak ettim bilgi almak suç mu
  • 28-04-2021, 13:37:15
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şimdi Papara ile işlem bitiyor peki çekimlerimizi ne ile yapacağız ?
    Hocam parayı usdt veya tron ( bir cok birim var ama en iyisi bunlar olduğunu düşünüyorum) olarak binanceden binance tr ye aktarıyorsunuz. 2 dakikalık bir islem en fazla zaten bağlı oluyor 2 hesap. Oraya artırdığıniz trx (tron) veya usdt yi try yapıp havale ile cekim yapabiliyorsunuz
  • 28-04-2021, 13:40:27
    #8
    KuzeyKalesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam parayı usdt veya tron ( bir cok birim var ama en iyisi bunlar olduğunu düşünüyorum) olarak binanceden binance tr ye aktarıyorsunuz. 2 dakikalık bir islem en fazla zaten bağlı oluyor 2 hesap. Oraya artırdığıniz trx (tron) veya usdt yi try yapıp havale ile cekim yapabiliyorsunuz
    Yeterince açıklayıcı oldu hocam teşekkür ediyorum verdiğiniz bilgiler için, iyi forumlar
  • 28-04-2021, 13:42:40
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeterince açıklayıcı oldu hocam teşekkür ediyorum verdiğiniz bilgiler için, iyi forumlar
    Rica ederiz anlamadığınız seyler olursa her zaman