Hocam tr yi ayri binance yi ayrı platform olarak düşün. Papara ile tamamen islemler bitiyor 29 unda. TR ye para yatirirken 3 ₺ civari komisyon alıyor tam hatırlamıyorum daha uygun oluyor. oradan da farkli bir platform a gönderiyormuş gibi binanceye atıyorsunuz.
Cekim yaparken de binanceden binance tr ye aktarıp havale eft yolu ile direk cekim yapabiliyorsunuz komisyon odemeden.
yatırım ve cekimlerde banka senin adina olmali.
Hocam şimdi Papara ile işlem bitiyor peki çekimlerimizi ne ile yapacağız ?