Hocam tr yi ayri binance yi ayrı platform olarak düşün. Papara ile tamamen islemler bitiyor 29 unda. TR ye para yatirirken 3 ₺ civari komisyon alıyor tam hatırlamıyorum daha uygun oluyor. oradan da farkli bir platform a gönderiyormuş gibi binanceye atıyorsunuz.

Cekim yaparken de binanceden binance tr ye aktarıp havale eft yolu ile direk cekim yapabiliyorsunuz komisyon odemeden.

yatırım ve cekimlerde banka senin adina olmali.