Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Hocam tr yi ayri binance yi ayrı platform olarak düşün. Papara ile tamamen islemler bitiyor 29 unda. TR ye para yatirirken 3 ₺ civari komisyon alıyor tam hatırlamıyorum daha uygun oluyor. oradan da farkli bir platform a gönderiyormuş gibi binanceye atıyorsunuz.
Cekim yaparken de binanceden binance tr ye aktarıp havale eft yolu ile direk cekim yapabiliyorsunuz komisyon odemeden.
yatırım ve cekimlerde banka senin adina olmali.