Arkadaşlar merhaba bugün bir arkadaşım artık Binance uygulamsaının yerine Binance TR uygulamasının kullanılması gerektiğini söyledi .. İşte artık TR üzerinden Binance uygulamasına para aktarımı vs. olmayacağını felan söyledi ? Ya da ben tam anlamadım ? Binance TR'ye mi geçmemiz gerekiyor ? Binance'nin ana uygulaması artık kullanılmayacak mı yoksa para yatırır çekerken mi sıkıntı olacak ? Bilen bir kardeşim aydınlatırsa memnuniyet duyarım.