
kombi su gostergesi sorunu
11
●78
- 28-04-2021, 00:47:48bar seviyesi düşüyor kombinin en altındaki kısmındaki musluğu açın 1.5 e geldiğinde kapatın eğer gene oluyorsa kombi servisimiz var yönlendirebilirim
- 28-04-2021, 00:49:12Ciddi bir düşüş varsa ve tamamen kullanmadığınıza eminseniz (hem petekleri hem suyu) bu durumda tesisat sisteminin bir yerinde su sızıntısı olabilir. Tesisatta ufak bir çatlak dahi olsa kombi su basıncı düşer. Eşanjörde ufak bir çatlak varsa bunu fark etmeniz zordur çünkü çatlaktan çıkan su hızlı buharlaşır.
- 28-04-2021, 00:49:23yaz ayarina aldik zaten. sicak su aktif yani. sadece petek kismini kapattik. cok ciddi sekilde neredeyse gun asiri 1.5 - 2 seviyesine kadar su cekiyorum fakat tekrar 1 in altina dusuyor. kiraci oldugumuzdan sorunsuz teslim edebilmek adina soruyorum aslinda.DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-04-2021, 00:50:33oluyor ne yazik ki.ucuzturksmm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sicak su aktif. petek kapali.Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 28-04-2021, 00:50:39tesisatta kaçak var hocam
mutlaka bi yerlerde ıslaklık vardır. - 28-04-2021, 00:51:09petekleri bir kontrol edin hafif hafif damlatan var mı ?ilayda87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Duvarları bakın bir nem tarzı bişey var mı yoksa ev sahibine söyleyin baktırsın sizlik bir durum değildir bu - 28-04-2021, 00:51:29aynı marka kombiyi kullanıyorum, 800 bar a kadar düşmüştü son baktıgımda buradayken kombiyi çalıştırınca 1500 e cıkıyor o bar.
Arada su ilave ediyorum, ama 1500 bar a ayarlarsam kombi yanarken 2 nin üstüne cıkıyor ibre, bence ibrelerde sorun olabilir
