• 28-04-2021, 00:44:44
    #1
    malum kombiye artik ihtiyac duyulmuyor ve kapattik. fakat su gostergesinde ki seviye kendi kendine dusuyor. calismadigi halde su seviyesinin dusmesi normal mi ? markasi viessmann fotografta ekledim kasdettigim gostergeyi

  • 28-04-2021, 00:46:53
    #2
    Yaz ayarında kullanın

    ve su kombiye verin 1.5 tekrar yazda düşer içindeki kazanda sorun olabilir

    aynı sorun benim başıma geldi ama marka farklı idi
  • 28-04-2021, 00:47:48
    #3
    bar seviyesi düşüyor kombinin en altındaki kısmındaki musluğu açın 1.5 e geldiğinde kapatın eğer gene oluyorsa kombi servisimiz var yönlendirebilirim
  • 28-04-2021, 00:49:12
    #4
    Ciddi bir düşüş varsa ve tamamen kullanmadığınıza eminseniz (hem petekleri hem suyu) bu durumda tesisat sisteminin bir yerinde su sızıntısı olabilir. Tesisatta ufak bir çatlak dahi olsa kombi su basıncı düşer. Eşanjörde ufak bir çatlak varsa bunu fark etmeniz zordur çünkü çatlaktan çıkan su hızlı buharlaşır.
  • 28-04-2021, 00:49:23
    #5
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaz ayarında kullanın

    ve su kombiye verin 1.5 tekrar yazda düşer içindeki kazanda sorun olabilir

    aynı sorun benim başıma geldi ama marka farklı idi
    yaz ayarina aldik zaten. sicak su aktif yani. sadece petek kismini kapattik. cok ciddi sekilde neredeyse gun asiri 1.5 - 2 seviyesine kadar su cekiyorum fakat tekrar 1 in altina dusuyor. kiraci oldugumuzdan sorunsuz teslim edebilmek adina soruyorum aslinda.
  • 28-04-2021, 00:50:33
    #6
    ucuzturksmm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bar seviyesi düşüyor kombinin en altındaki kısmındaki musluğu açın 1.5 e geldiğinde kapatın eğer gene oluyorsa kombi servisimiz var yönlendirebilirim
    oluyor ne yazik ki.

    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ciddi bir düşüş varsa ve tamamen kullanmadığınıza eminseniz (hem petekleri hem suyu) bu durumda tesisat sisteminin bir yerinde su sızıntısı olabilir. Tesisatta ufak bir çatlak dahi olsa kombi su basıncı düşer.
    sicak su aktif. petek kapali.
  • 28-04-2021, 00:50:39
    #7
    Platin üye
    tesisatta kaçak var hocam
    mutlaka bi yerlerde ıslaklık vardır.
  • 28-04-2021, 00:51:09
    #8
    ilayda87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaz ayarina aldik zaten. sicak su aktif yani. sadece petek kismini kapattik. cok ciddi sekilde neredeyse gun asiri 1.5 - 2 seviyesine kadar su cekiyorum fakat tekrar 1 in altina dusuyor. kiraci oldugumuzdan sorunsuz teslim edebilmek adina soruyorum aslinda.
    petekleri bir kontrol edin hafif hafif damlatan var mı ?
    Duvarları bakın bir nem tarzı bişey var mı yoksa ev sahibine söyleyin baktırsın sizlik bir durum değildir bu
  • 28-04-2021, 00:51:29
    #9
    aynı marka kombiyi kullanıyorum, 800 bar a kadar düşmüştü son baktıgımda buradayken kombiyi çalıştırınca 1500 e cıkıyor o bar.

    Arada su ilave ediyorum, ama 1500 bar a ayarlarsam kombi yanarken 2 nin üstüne cıkıyor ibre, bence ibrelerde sorun olabilir