aynı marka kombiyi kullanıyorum, 800 bar a kadar düşmüştü son baktıgımda buradayken kombiyi çalıştırınca 1500 e cıkıyor o bar.

Arada su ilave ediyorum, ama 1500 bar a ayarlarsam kombi yanarken 2 nin üstüne cıkıyor ibre, bence ibrelerde sorun olabilir