yaz ayarina aldik zaten. sicak su aktif yani. sadece petek kismini kapattik. cok ciddi sekilde neredeyse gun asiri 1.5 - 2 seviyesine kadar su cekiyorum fakat tekrar 1 in altina dusuyor. kiraci oldugumuzdan sorunsuz teslim edebilmek adina soruyorum aslinda.
petekleri bir kontrol edin hafif hafif damlatan var mı ?
Duvarları bakın bir nem tarzı bişey var mı yoksa ev sahibine söyleyin baktırsın sizlik bir durum değildir bu