DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaz ayarında kullanın

ve su kombiye verin 1.5 tekrar yazda düşer içindeki kazanda sorun olabilir

aynı sorun benim başıma geldi ama marka farklı idi
yaz ayarina aldik zaten. sicak su aktif yani. sadece petek kismini kapattik. cok ciddi sekilde neredeyse gun asiri 1.5 - 2 seviyesine kadar su cekiyorum fakat tekrar 1 in altina dusuyor. kiraci oldugumuzdan sorunsuz teslim edebilmek adina soruyorum aslinda.