• 22-04-2021, 13:36:04
    #1
    Merhaba, bildiğiz üzere kısa çalışma ödeneği uzatıldı. Geçmiş dönemde kısa çalışma ödeneği alan kişilerin tekrar başvuru yapması gerekir mi yoksa otomatik yenilenir mi? Bilgisi olan arkadaşlar cevaplarsa sevinirim. Teşekkürler.
  • 22-04-2021, 13:36:58
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İptal etmediyseniz otomatik yenileniyor.
  • 22-04-2021, 13:38:09
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İşkur memurunuza, aylık excel listesini atmanız gerekiyor hocam. Memur excelde bildirilen eksik saat bildirimine göre ödeme oluşturacak.
  • 22-04-2021, 13:38:14
    #4
    emreciloglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İptal etmediyseniz otomatik yenileniyor.
    İptal etmedim fakat e-devlette fesih tarihi olarak 1/3/2021 olarak gözüküyor
  • 22-04-2021, 13:40:01
    #5
    SmmmErhaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşkur memurunuza, aylık excel listesini atmanız gerekiyor hocam. Memur excelde bildirilen eksik saat bildirimine göre ödeme oluşturacak.

    tanıdığım insanlar var tam ve eksiksiz çalıştıkları halde kısa çalışma ödeneği alıyorlar hatta primleri dolmasına 1 yıl var bu yüzden dolmuyor işsiz kalmamak için mecbur idare ediyorlar bunu şikayet etsek geçmişe dönük işverene prim ödettirilebilir mi ?
  • 22-04-2021, 13:54:00
    #6
    Öncelikle şikayet durumunda bakanlıktan müfettiş geliyor hocam. Dediğiniz durumu kanıtlayacak birşeyler arıyorlar. Parmak izli giriş çıkış sistemi varsa onun raporlarını talep ediyor firmadan mesela. Ya da personellerle görüşüyor tek tek.

    Diyelim ki tespit etti ;

    Geriye dönük tüm bildirgeleri düzelttiriyor.
    Düzeltmeden sonraki maaş farklarını personellere ödemesini yaptırıyor.
    Sonra da haksız yararlanma olduğu için İşkur' firmadan haksız yararlanılan günlerin ödemesini talep edecektir.

    SSK nın keseceği cezalar hariç tabi ki bi de o tarafı var işin.

    Yani dükkanın anahtarını denetmene verip çıkacak şekile getirtiyorlar işvereni


    Bir denetmenle olan muhabbetim sonucu işleyişi kısaca özetlemeye çalıştım sizler için hocam