Merhaba, bildiğiz üzere kısa çalışma ödeneği uzatıldı. Geçmiş dönemde kısa çalışma ödeneği alan kişilerin tekrar başvuru yapması gerekir mi yoksa otomatik yenilenir mi? Bilgisi olan arkadaşlar cevaplarsa sevinirim. Teşekkürler.