Öncelikle şikayet durumunda bakanlıktan müfettiş geliyor hocam. Dediğiniz durumu kanıtlayacak birşeyler arıyorlar. Parmak izli giriş çıkış sistemi varsa onun raporlarını talep ediyor firmadan mesela. Ya da personellerle görüşüyor tek tek.

Diyelim ki tespit etti ;

Geriye dönük tüm bildirgeleri düzelttiriyor.
Düzeltmeden sonraki maaş farklarını personellere ödemesini yaptırıyor.
Sonra da haksız yararlanma olduğu için İşkur' firmadan haksız yararlanılan günlerin ödemesini talep edecektir.

SSK nın keseceği cezalar hariç tabi ki bi de o tarafı var işin.

Yani dükkanın anahtarını denetmene verip çıkacak şekile getirtiyorlar işvereni


Bir denetmenle olan muhabbetim sonucu işleyişi kısaca özetlemeye çalıştım sizler için hocam