İşkur memurunuza, aylık excel listesini atmanız gerekiyor hocam. Memur excelde bildirilen eksik saat bildirimine göre ödeme oluşturacak.
tanıdığım insanlar var tam ve eksiksiz çalıştıkları halde kısa çalışma ödeneği alıyorlar hatta primleri dolmasına 1 yıl var bu yüzden dolmuyor işsiz kalmamak için mecbur idare ediyorlar bunu şikayet etsek geçmişe dönük işverene prim ödettirilebilir mi ?