• 21-04-2021, 23:27:14
    #1
    Korona olan babamın hastalığı şiddetli geçtiği için hastanede kalıyordu. Durumunun kötü olması nedeniyle yarın test yapılacağı, değerler kötü çıkarsa yoğun bakıma yatırılacağı söylendi. Bugün 9.günüydü. 9.günden sonra hastalık daha da şiddetleniyor mu yoksa yavaş yavaş azalarak bitiyor mu lütfen bilgisi olan birisi yardım edebilir mi çok kötü durumdayım.
  • 21-04-2021, 23:28:41
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Çok geçmiş olsun Allah şifa versin hocam
  • 21-04-2021, 23:30:19
    #3
    öncelikle geçmiş olsun, annem hastalığın ilk zamanları 1.5 ay yoğun bakımda yattı, hemşireler yanına bile yaklaşmıyordu hastalığı bilmediğinden, cüzzamlı muamelesi görüyordu. ama iyileşti, üstelik kendisine çok iyi bakmayan, cefakar, tipik anadolu kadını olmasına rağmen. ümidinizi kesmeyin, olumlu düşünün, iyileşecektir. dualarım sizinle.
    • CemaLi
    • MuratCENGEL
    • ByPowerfuL
    CemaLi, MuratCENGEL, ByPowerfuL ve 12 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
    15 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 21-04-2021, 23:30:55
    #4
    Kurumsal Üye
    Rabbim acil ÅŸifa ihsan eylesin.
  • 21-04-2021, 23:33:07
    #5
    Hocam çok geçmiş olsun.
  • 21-04-2021, 23:33:08
    #6
    Allah şifa versin. Yoğun bakımdan bile pek çok iyileşen hasta var. Ümitsizliğe kapılmayın inş. iyi olacak...
  • 21-04-2021, 23:33:29
    #7
    Çok geçmiş olsun hocam. Allah şifa versin inşallah.
  • 21-04-2021, 23:35:03
    #8
    Çok geçmiş olsun hocam, Allah bu ramazan günlerinde hayırlısıyla acil şifalar versin İnşallah.
  • 21-04-2021, 23:35:25
    #9
    Allah yardımcınız olsun umarım en kısa zamanda iyileşir