Babam Yoğun Bakıma Alınacak
51
●877
- 21-04-2021, 23:27:14Korona olan babamın hastalığı şiddetli geçtiği için hastanede kalıyordu. Durumunun kötü olması nedeniyle yarın test yapılacağı, değerler kötü çıkarsa yoğun bakıma yatırılacağı söylendi. Bugün 9.günüydü. 9.günden sonra hastalık daha da şiddetleniyor mu yoksa yavaş yavaş azalarak bitiyor mu lütfen bilgisi olan birisi yardım edebilir mi çok kötü durumdayım.
- 21-04-2021, 23:28:41Üyeliği durdurulduÇok geçmiş olsun Allah şifa versin hocam
- 21-04-2021, 23:30:19öncelikle geçmiş olsun, annem hastalığın ilk zamanları 1.5 ay yoğun bakımda yattı, hemşireler yanına bile yaklaşmıyordu hastalığı bilmediğinden, cüzzamlı muamelesi görüyordu. ama iyileşti, üstelik kendisine çok iyi bakmayan, cefakar, tipik anadolu kadını olmasına rağmen. ümidinizi kesmeyin, olumlu düşünün, iyileşecektir. dualarım sizinle.15 kişi bunu beğendi.
- 21-04-2021, 23:35:03Çok geçmiş olsun hocam, Allah bu ramazan günlerinde hayırlısıyla acil şifalar versin İnşallah.