• 21-04-2021, 23:53:50
    #19
    Hocam çok geçmiş olsun. Allah acil şifalar versin.
  • 21-04-2021, 23:54:13
    #20
    Çok geçmiş olsun. Bir kaç ay önce büyük dedemiz yaklaşık 1-1.5 ay yoğun bakımda yattı. 80 küsür yaşında. Çok şükür o yaşta bile iyileşti. Yani ne olacağı belli olmaz hocam, karamsar olmayın. Tekrar geçmiş olsun.
    • EfeReis06
    EfeReis06 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 21-04-2021, 23:55:31
    #21
    Rabbim şifalar versin. Her hastada süreç farklı işliyor üstadım. Solunum ve diğer değerlerine göre. Kısa zamanda sağlığına kavuşur inşallah babanız.
    • EfeReis06
    EfeReis06 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 22-04-2021, 00:02:20
    #22
    Allah acil şifa versin hocam tez zaman inşallah.
  • 22-04-2021, 00:08:10
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Geçmiş olsun Rabbim şifalar versin
  • 22-04-2021, 00:08:34
    #24
    çok geçmiş olsun şuan daha yeni koronayım hocam 11. günündeyim yorgunluk kokusuzluk ve tatsızlık kaldı başka bir belirtisi kalmadı umarım en kısa sürede baban iyileşir dileklerimle çok geçmiş olsun tekrar
  • 22-04-2021, 00:13:01
    #25
    Allah Şafii ismiyle annenize şifa versin inşallah. Dualarım sizinle hocam.
  • 22-04-2021, 00:20:08
    #26
    Allah acil şifalar versin inşallah
  • 22-04-2021, 00:22:52
    #27
    Geçmiş olsun. Allah acil şifalar versin.