çok geçmiş olsun şuan daha yeni koronayım hocam 11. günündeyim yorgunluk kokusuzluk ve tatsızlık kaldı başka bir belirtisi kalmadı umarım en kısa sürede baban iyileşir dileklerimle çok geçmiş olsun tekrar