Korona olan babamın hastalığı şiddetli geçtiği için hastanede kalıyordu. Durumunun kötü olması nedeniyle yarın test yapılacağı, değerler kötü çıkarsa yoğun bakıma yatırılacağı söylendi. Bugün 9.günüydü. 9.günden sonra hastalık daha da şiddetleniyor mu yoksa yavaş yavaş azalarak bitiyor mu lütfen bilgisi olan birisi yardım edebilir mi çok kötü durumdayım.