öncelikle geçmiş olsun, annem hastalığın ilk zamanları 1.5 ay yoğun bakımda yattı, hemşireler yanına bile yaklaşmıyordu hastalığı bilmediğinden, cüzzamlı muamelesi görüyordu. ama iyileşti, üstelik kendisine çok iyi bakmayan, cefakar, tipik anadolu kadını olmasına rağmen. ümidinizi kesmeyin, olumlu düşünün, iyileşecektir. dualarım sizinle.