Selamlar,
Benim Yeditepe Vergi dairesine 2017'den devreden KYK borcum var. Bu zamana kadar hiçbir işlem yapmadım.
Ama artık borcumu tamamen tek seferde kapatmak istiyorum. Bunun için yapılandırma yapıp faizler harici ana parayı ödeme mümkün mü ? Vergi dairesine gitsem bu kolaylığı sağlıyorlar mı ?
KYK Borç Yapılandırması
6
●137
- Kabul Edilen Cevap
- 0 Beğeni
-
- 19-04-2021, 14:19:13Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Aralık ayına kadar böyle bir şey vardı ancak şu an var mı bilmiyorum borçlar çoktan yapılandırıldı, taksitlendirildi. İnteraktif vergi dairesi üzerinden yapılandırma yapabiliyorsanız sorun yok onun dışında vergi dairesine gitseniz de bir anlam ifade edeceğini sanmıyorum.
- 19-04-2021, 14:20:18Üyeliği durdurulduşu an gidersen faizleri de alacaklar maalesef hocam. keşke yıl bitmeden yapılan yapılandırmaya yetişse idin. sana tavsiyem yeni bir yapılandırma beklemen sorun olmayacaksakomoxti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-04-2021, 14:21:59Yeni yapılandırmayı bekleyin derim. Dönem dönem yapıyorlarkomoxti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-04-2021, 14:23:39Scarecrow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleToolz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTeşekkürler cevabınız için, yapılandırma dönemini bekleyeyim en iyisi o zaman. Niyetim topluca ödeyip aradan çıkarmaktı acelem yok. Umarım kısa zamanda çıkar yapılandırma.EDerdiyok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle