• 19-04-2021, 14:16:33
    #1
    Selamlar,

    Benim Yeditepe Vergi dairesine 2017'den devreden KYK borcum var. Bu zamana kadar hiçbir işlem yapmadım.

    Ama artık borcumu tamamen tek seferde kapatmak istiyorum. Bunun için yapılandırma yapıp faizler harici ana parayı ödeme mümkün mü ? Vergi dairesine gitsem bu kolaylığı sağlıyorlar mı ?
  • Kabul Edilen Cevap
    • Aralık ayına kadar böyle bir şey vardı ancak şu an var mı bilmiyorum borçlar çoktan yapılandırıldı, taksitlendirildi. İnteraktif vergi dairesi üzerinden yapılandırma yapabiliyorsanız sorun yok onun dışında vergi dairesine gitseniz de bir anlam ifade edeceğini sanmıyorum.
  • 19-04-2021, 14:19:13
    #2
    Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Aralık ayına kadar böyle bir şey vardı ancak şu an var mı bilmiyorum borçlar çoktan yapılandırıldı, taksitlendirildi. İnteraktif vergi dairesi üzerinden yapılandırma yapabiliyorsanız sorun yok onun dışında vergi dairesine gitseniz de bir anlam ifade edeceğini sanmıyorum.
  • 19-04-2021, 14:19:22
    #3
    Belirli dönemlerde yapılandırma başvurusu aktif oluyor. Şu an bildiğim kadarıyla kapalı. 31 Ocak'a kadar sondu.
  • 19-04-2021, 14:20:18
    #4
    Üyeliği durduruldu
    komoxti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar,

    Benim Yeditepe Vergi dairesine 2017'den devreden KYK borcum var. Bu zamana kadar hiçbir işlem yapmadım.

    Ama artık borcumu tamamen tek seferde kapatmak istiyorum. Bunun için yapılandırma yapıp faizler harici ana parayı ödeme mümkün mü ? Vergi dairesine gitsem bu kolaylığı sağlıyorlar mı ?
    şu an gidersen faizleri de alacaklar maalesef hocam. keşke yıl bitmeden yapılan yapılandırmaya yetişse idin. sana tavsiyem yeni bir yapılandırma beklemen sorun olmayacaksa
  • 19-04-2021, 14:21:59
    #5
    komoxti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar,

    Benim Yeditepe Vergi dairesine 2017'den devreden KYK borcum var. Bu zamana kadar hiçbir işlem yapmadım.

    Ama artık borcumu tamamen tek seferde kapatmak istiyorum. Bunun için yapılandırma yapıp faizler harici ana parayı ödeme mümkün mü ? Vergi dairesine gitsem bu kolaylığı sağlıyorlar mı ?
    Yeni yapılandırmayı bekleyin derim. Dönem dönem yapıyorlar
  • 19-04-2021, 14:23:39
    #6
    Scarecrow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aralık ayına kadar böyle bir şey vardı ancak şu an var mı bilmiyorum borçlar çoktan yapılandırıldı, taksitlendirildi. İnteraktif vergi dairesi üzerinden yapılandırma yapabiliyorsanız sorun yok onun dışında vergi dairesine gitseniz de bir anlam ifade edeceğini sanmıyorum.
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belirli dönemlerde yapılandırma başvurusu aktif oluyor. Şu an bildiğim kadarıyla kapalı. 31 Ocak'a kadar sondu.
    Toolz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu an gidersen faizleri de alacaklar maalesef hocam. keşke yıl bitmeden yapılan yapılandırmaya yetişse idin. sana tavsiyem yeni bir yapılandırma beklemen sorun olmayacaksa
    EDerdiyok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni yapılandırmayı bekleyin derim. Dönem dönem yapıyorlar
    Teşekkürler cevabınız için, yapılandırma dönemini bekleyeyim en iyisi o zaman. Niyetim topluca ödeyip aradan çıkarmaktı acelem yok. Umarım kısa zamanda çıkar yapılandırma.
  • 19-04-2021, 14:25:06
    #7
    Hocam en son yapılandırmada arkadaşım yaptı faizin hepsini sildiler,hacze düşme durumu yoksa eğer yapılandırmayı bekleyin,faiz bel büküyor yoksa