Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Aralık ayına kadar böyle bir şey vardı ancak şu an var mı bilmiyorum borçlar çoktan yapılandırıldı, taksitlendirildi. İnteraktif vergi dairesi üzerinden yapılandırma yapabiliyorsanız sorun yok onun dışında vergi dairesine gitseniz de bir anlam ifade edeceğini sanmıyorum.