komoxti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar,

Benim Yeditepe Vergi dairesine 2017'den devreden KYK borcum var. Bu zamana kadar hiçbir işlem yapmadım.

Ama artık borcumu tamamen tek seferde kapatmak istiyorum. Bunun için yapılandırma yapıp faizler harici ana parayı ödeme mümkün mü ? Vergi dairesine gitsem bu kolaylığı sağlıyorlar mı ?
şu an gidersen faizleri de alacaklar maalesef hocam. keşke yıl bitmeden yapılan yapılandırmaya yetişse idin. sana tavsiyem yeni bir yapılandırma beklemen sorun olmayacaksa