Selamlar,
Benim Yeditepe Vergi dairesine 2017'den devreden KYK borcum var. Bu zamana kadar hiçbir işlem yapmadım.
Ama artık borcumu tamamen tek seferde kapatmak istiyorum. Bunun için yapılandırma yapıp faizler harici ana parayı ödeme mümkün mü ? Vergi dairesine gitsem bu kolaylığı sağlıyorlar mı ?
Yeni yapılandırmayı bekleyin derim. Dönem dönem yapıyorlar