Merhaba arkadaşlar, uzun zaman önce sistem değişmişti, yeni faaliyetimiz için ys belgesi başvurusu yaptık. gerekli belgeyi indirip kaşe imzalayıp ve sabıka kaydı ile gönderdik lakin kafamın takıldığı bir konu var.
Başvuru Tipi:Gerçek Kişi
Başvuru Sahibi:BARIŞ BÜYÜKŞAHİN
Alan Adı Dosyası:Yok
Başvuru Durumu:Onaysız
onaysız dediği nedir ? bilgisi olan var mı ve orda yazdır var oraya tıklayıp imzalayıp bir adrese mi gönderiyoruz.
yer sağlayıcı başvuru hk.
5
●126
- 15-04-2021, 23:32:08mail adresinizde yazar.Onebenet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-04-2021, 23:35:18Kodespa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMerhaba çok teşekkür ederim, eksiksiz gönderdim lakin kafamın takıldığı yazdır kısmı var oraya tıkalyınca tekrar ıslak imza diyor "BAŞVURU SAHİBİNİN GERÇEK KİŞİ OLMASI HALİNDE DOLDURULACAK BİLGİLER " bunu alıp bir yere mi göndermemiz lazım mıServerHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-04-2021, 23:40:11En son başvuru yaptığımda bunun gibi bir türlü onaylanmıyordu, sonra Darbe oldu bir hafta sonra hemen onayladılar kayyum atandı diye duymuştum yanlışım varsa affola.Onebenet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu anda başvuru durumu hakkında dediğim gibi net bilgim yok ancak bilgileri mail adresine veya sisteme yüklüyoruz diye biliyorum yanlış bilgi vermeyeyim. yakın zamanda başvuru yapanlar daha iyi bilir. - 21-05-2021, 01:46:46Merhaba,
Aşağıdaki konuyu bir inceleyin isterseniz.
https://www.r10.net/bilisim-hukuku/2...bildirimi.html