Merhaba arkadaşlar, uzun zaman önce sistem değişmişti, yeni faaliyetimiz için ys belgesi başvurusu yaptık. gerekli belgeyi indirip kaşe imzalayıp ve sabıka kaydı ile gönderdik lakin kafamın takıldığı bir konu var.
Başvuru Tipi:Gerçek Kişi
Başvuru Sahibi:BARIŞ BÜYÜKŞAHİN
Alan Adı Dosyası:Yok
Başvuru Durumu:Onaysız
onaysız dediği nedir ? bilgisi olan var mı ve orda yazdır var oraya tıklayıp imzalayıp bir adrese mi gönderiyoruz.