Merhaba çok teşekkür ederim, eksiksiz gönderdim lakin kafamın takıldığı yazdır kısmı var oraya tıkalyınca tekrar ıslak imza diyor "BAŞVURU SAHİBİNİN GERÇEK KİŞİ OLMASI HALİNDE DOLDURULACAK BİLGİLER " bunu alıp bir yere mi göndermemiz lazım mı
En son başvuru yaptığımda bunun gibi bir türlü onaylanmıyordu, sonra Darbe oldu bir hafta sonra hemen onayladılar kayyum atandı diye duymuştum yanlışım varsa affola.
Şu anda başvuru durumu hakkında dediğim gibi net bilgim yok ancak bilgileri mail adresine veya sisteme yüklüyoruz diye biliyorum yanlış bilgi vermeyeyim. yakın zamanda başvuru yapanlar daha iyi bilir.