tüm belgeleri veeksikleri tamamlaytıp gönderin onayı onlar verecek onaysız olması şu anki durumunu gösteriyor.
Merhaba çok teşekkür ederim, eksiksiz gönderdim lakin kafamın takıldığı yazdır kısmı var oraya tıkalyınca tekrar ıslak imza diyor "
BAŞVURU SAHİBİNİN GERÇEK KİŞİ OLMASI HALİNDE DOLDURULACAK BİLGİLER " bunu alıp bir yere mi göndermemiz lazım mı