Anket Hangi Aşı
Toplam Katılımcı Sayısı: 47
Hangi Aşı
Alman
%63,83 (30 Oy)
Çin
%36,17 (17 Oy)
  • 12-04-2021, 10:46:57
    #10
    Fearlessleon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biontech oldum, kolum bile ağrımadı. Etkisini bilemem tabii.
    Ne kadar süre oldu aşıyı olalı bir yan etkisi oldu mu sizde.
  • 12-04-2021, 10:48:42
    #11
    Çarşamba günü Çin aşısı olacağım. (Önceliğim olduğu için) Biontech yeni geliştirilen bir iğne, Çin aşısı yıllardır kullanılan etken maddeleri bilinen bir iğne.
  • 12-04-2021, 10:51:25
    #12
    Cancomertler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadar süre oldu aşıyı olalı bir yan etkisi oldu mu sizde.
    1 hafta kadar oldu hocam, herhangi bir yan etki vs hiç olmadı. Yine bazı biontech olan tanıdıklarım kol ağrısı çekmişler 1 gün kadar.
  • 12-04-2021, 11:02:50
    #13
    1 hafta önce bende sinovac oldum. Seçme sebebin öncelikle aile dostumuz olan bir profosörün görüşü etkili oldu.

    1) Sinovac (Eski teknoloji ile üretildi) Kızamık, su çiçeği gibi salgınlarda kullanılan ölü virüs etken maddesiyle üretildi. Bende şu an bir yan etki olmadı (1. Doz)

    2)Biontech : mRna teknolojisi (Kopya virüs) ile üretildi, etkili bir aşı olduğu söyleniyor fakat yeni bir teknoloji ile üretildiği için ileriye yönelik bilinmezleri var deniliyor.

    Tabiki bu tavsiye niteliği değil, kendi düşüncelerim ile verdiğim karar idi.

    Asıl gerçek 2 aşıda virüse karşı etkili umarım herkes bir an önce aşılanır.
    Teşekkürler.
  • 13-04-2021, 10:10:51
    #14
    Arkadaşlar dün aşıyı oldum Biontech aşısını yaptırdım, şu an kolumda baya bir ağrı ve halsizliğim var normal olduğu söylendi. Aşı sonrasında ufak bir miğde mulantısı ve baş ağrısı yaşadım bunlarında normal olduğunu söylediler. Tavsiyem eğer çalışan birisi iseniz aşıyı ertesi günü izinli olacağınız bir gün yaptırmanız gerçekten beni çok zorluyor şu an.
  • 13-04-2021, 10:56:35
    #15
    Üyeliği durduruldu
    İkisini de yapsınlar hangisi tutarsa
  • 13-04-2021, 11:00:46
    #16
    Çin aşısı korumayabilir ama zarar da vermez.

    BionTech'in uzun yıllar sonrası için netliği yok.
  • 13-04-2021, 11:05:58
    #18
    Son zamanlar yaratılan algı Bitontech'in daha güvenli olduğu yönünde. Bakıldığı zamanda 1,5 milyar nüfuslü Çin'de vaka sayısının günlük 10'lu rakamlarda olması. Neye inanacağımızı şaşırdık. Annem Nisan'ın ilk haftasında Sinovac aşısından oldu.