1 hafta önce bende sinovac oldum. Seçme sebebin öncelikle aile dostumuz olan bir profosörün görüşü etkili oldu.

1) Sinovac (Eski teknoloji ile üretildi) Kızamık, su çiçeği gibi salgınlarda kullanılan ölü virüs etken maddesiyle üretildi. Bende şu an bir yan etki olmadı (1. Doz)

2)Biontech : mRna teknolojisi (Kopya virüs) ile üretildi, etkili bir aşı olduğu söyleniyor fakat yeni bir teknoloji ile üretildiği için ileriye yönelik bilinmezleri var deniliyor.

Tabiki bu tavsiye niteliği değil, kendi düşüncelerim ile verdiğim karar idi.

Asıl gerçek 2 aşıda virüse karşı etkili umarım herkes bir an önce aşılanır.
Teşekkürler.