Arkadaşlar mesleğim gereğince öncelikli gruptayım ve aşı sıram geldi ancak araştırmalarım sonucu net bir karar veremedim sizce hangi aşıyı olmalıyım?
Düzenleme 1 : Arkadaşlar dün aşıyı oldum Biontech aşısını yaptırdım, şu an kolumda baya bir ağrı ve halsizliğim var normal olduğu söylendi. Aşı sonrasında ufak bir miğde mulantısı ve baş ağrısı yaşadım bunlarında normal olduğunu söylediler. Tavsiyem eğer çalışan birisi iseniz aşıyı ertesi günü izinli olacağınız bir gün yaptırmanız gerçekten beni çok zorluyor şu an.
Hangi Aşı
Alman
Çin