Anket Hangi Aşı
Toplam Katılımcı Sayısı: 47
Hangi Aşı
Alman
%63,83 (30 Oy)
Çin
%36,17 (17 Oy)
  • 12-04-2021, 09:51:30
    #1
    Arkadaşlar mesleğim gereğince öncelikli gruptayım ve aşı sıram geldi ancak araştırmalarım sonucu net bir karar veremedim sizce hangi aşıyı olmalıyım?

    Düzenleme 1 : Arkadaşlar dün aşıyı oldum Biontech aşısını yaptırdım, şu an kolumda baya bir ağrı ve halsizliğim var normal olduğu söylendi. Aşı sonrasında ufak bir miğde mulantısı ve baş ağrısı yaşadım bunlarında normal olduğunu söylediler. Tavsiyem eğer çalışan birisi iseniz aşıyı ertesi günü izinli olacağınız bir gün yaptırmanız gerçekten beni çok zorluyor şu an.
  • 12-04-2021, 09:54:08
    #2
    Sizce burada bu soruya cevap biri çıkacak mı? Bunu en iyi doktorunuza sorup cevap alabilirsiniz.
  • 12-04-2021, 09:54:50
    #3
    Cin asisinin orani dusuk deniyor.. Biontech derim bence
  • 12-04-2021, 09:57:54
    #4
    mobilecom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizce burada bu soruya cevap biri çıkacak mı? Bunu en iyi doktorunuza sorup cevap alabilirsiniz.
    Doktorum ile görüştüm tek verdiği bilgi ikiside aynı ancak aile hekimliğinde sadece çin aşısı olunabiliyor oldu o yüzden olan varsa yada araştıranların yorumlarını duymak istedim sonuçta forum kültürünün temelinde bu var yorumunuz için teşekkür ederim.
  • 12-04-2021, 10:12:24
    #5
    Dijital Pazarlama Ajansı
    Alman ismi güven verse de hastalık çinde çıktı
  • 12-04-2021, 10:14:52
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    annemle babam kapıdan çıkıyolar şimdi hastaneye alman aşısını seçtik
  • 12-04-2021, 10:17:25
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Biontech alerji sorunun yoksa
  • 12-04-2021, 10:27:29
    #8
    Açıklamalardan anladığım kadarıyla çin aşısının etkisi de az yan etkisi de. Alman aşısının da hem etkisi yüksek hem de yan etkisinin olma ihtimali daha çok deniliyor.
  • 12-04-2021, 10:34:27
    #9
    Biontech oldum, kolum bile ağrımadı. Etkisini bilemem tabii.