Alman Aşısı mı? Çin Aşısı mı? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Alman Aşısı mı? Çin Aşısı mı?
19
●
308
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Alman Aşısı mı? Çin Aşısı mı?
1
2
3
Anket
Hangi Aşı
Toplam Katılımcı Sayısı:
47
Hangi Aşı
Alman
%63,83 (30 Oy)
Çin
%36,17 (17 Oy)
13-04-2021, 11:09:16
#19
amrdvn
batuhan_polat adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çin aşısı korumayabilir ama zarar da vermez.
BionTech'in uzun yıllar sonrası için netliği yok.
Bende böyle düşünüyorum. En kötü sinovac işe yaramaz ileride yeni bir aşı deneriz.
13-04-2021, 11:41:43
#20
onurmsimsek
sağlık personekliyim 2 doz çin aşırısı oldum üzerinden 1 ay geçtikten sonra antikor testi yaptırdım . antikor 0-50 referans aralığında olması gereken değer bende 2250 çıktı
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler