• 11-04-2021, 20:24:04
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar merhaba 2 ağrı kesici ile ayakta duruyorum şu an 10 dakika bilgisayara gireyim dedim. 5 gündür karantinadayım. doktor mutasyonlu bulaştığını söyledi . benim atyeşim ve ağrılarım hiç geçmiyor. ümidimi yitiriyorum. benim gibi geçiren oldumu acaba . sağlık merkezini aradım bu günden sonra biraz rahatlama olabilir dedi. ama bilemiyorum. sabit bir şekilde duramıyorum devamlı yer değiştirip duruşumu değiştiriyorum. yakalanmayanlar varsa LÜTFEN KARDEŞLERİM BEN HAFİF GEÇİRİYOMUŞUM BİRDE ÖLE DİYOLAR YADA BENİ TESELİ ediyorlar. AMA SAKIN YAKALANMAYIN İYİLEŞEMİYORSUNUZ. GEÇMİYOR HA YARIN HA YARIN DAHA AMA AYNI ATEŞ VE AĞRILAR DEVAM EDİYOR NEFES DARLIĞI YOK AMA DERİN NEFES ALINCA BATMALAR OLMAYA BAŞLADI. VARSA BANA TESELLİ VERECEK ARKADAŞLAR YAKALANAN VARSA YAZSIN RİCA İLE. SAĞLICAKLA KALIN
  • 11-04-2021, 20:25:59
    #2
    Mutasyonlu değil ama normal covid geçirdim yaklaşık 5.5 ay oldu tat ve koku hala eskisi gibi değil :/
  • 11-04-2021, 20:26:20
    #3
    Çok geçmiş olsun kardeşim allah şifa versin.
  • 11-04-2021, 20:26:41
    #4
    Allah şifa versin
  • 11-04-2021, 20:26:47
    #5
    ben 7.gündeyim, baya hafifledi.
  • 11-04-2021, 20:26:55
    #6
    Üyeliği durduruldu
    kdirblc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mutasyonlu değil ama normal covid geçirdim yaklaşık 5.5 ay oldu tat ve koku hala eskisi gibi değil :/
    tat ve koku kesinlikle yok hissetmiyorum iyileşemicez bence
  • 11-04-2021, 20:27:41
    #7
    bende yakalandım ama mutasyonlu değil hastalık da cok hafif geçirdim canını sıkma kendine iyi ilaç iç Çay sıcak şeyler iç hava al hastalık yokmuş gibi davran emin ol ki piskolojik olarak bitirmen gerekiyor
  • 11-04-2021, 20:27:41
    #8
    Üyeliği durduruldu
    hyperft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben 7.gündeyim, baya hafifledi.
    benim gibimiydi acaba ateş ağri tat koku derin nefes alinca hafif batmalar.
  • 11-04-2021, 20:28:40
    #9
    Eskiden geçirdiğim griplerde de şahsen ben tat ve doku alamıyordum. Hocam dinç kalın, bol bol su için ve asla pes etmeyin. 2-3 gün dişinizi sıkacaksınız. Her hastalığa moralin etkisinin çok yüksek olduğunu düşünüyorum.