bende yakalandım ama mutasyonlu değil hastalık da cok hafif geçirdim canını sıkma kendine iyi ilaç iç Çay sıcak şeyler iç hava al hastalık yokmuş gibi davran emin ol ki piskolojik olarak bitirmen gerekiyor