arkadaşlar merhaba 2 ağrı kesici ile ayakta duruyorum şu an 10 dakika bilgisayara gireyim dedim. 5 gündür karantinadayım. doktor mutasyonlu bulaştığını söyledi . benim atyeşim ve ağrılarım hiç geçmiyor. ümidimi yitiriyorum. benim gibi geçiren oldumu acaba . sağlık merkezini aradım bu günden sonra biraz rahatlama olabilir dedi. ama bilemiyorum. sabit bir şekilde duramıyorum devamlı yer değiştirip duruşumu değiştiriyorum. yakalanmayanlar varsa LÜTFEN KARDEŞLERİM BEN HAFİF GEÇİRİYOMUŞUM BİRDE ÖLE DİYOLAR YADA BENİ TESELİ ediyorlar. AMA SAKIN YAKALANMAYIN İYİLEŞEMİYORSUNUZ. GEÇMİYOR HA YARIN HA YARIN DAHA AMA AYNI ATEŞ VE AĞRILAR DEVAM EDİYOR NEFES DARLIĞI YOK AMA DERİN NEFES ALINCA BATMALAR OLMAYA BAŞLADI. VARSA BANA TESELLİ VERECEK ARKADAŞLAR YAKALANAN VARSA YAZSIN RİCA İLE. SAĞLICAKLA KALIN