Eskiden geçirdiğim griplerde de şahsen ben tat ve doku alamıyordum. Hocam dinç kalın, bol bol su için ve asla pes etmeyin. 2-3 gün dişinizi sıkacaksınız. Her hastalığa moralin etkisinin çok yüksek olduğunu düşünüyorum.