• 11-04-2021, 18:46:36
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Son 25 yılın en zengin insanları grafiğini gördüm 25 yılda bir kere bile türkiye sıralamaya girememiş. listedeki neredeyse herkes abd de yaşayan insanlar.
    Sizce türkiyenin bu listeye girememesinin nedeni nedir?
    Edit: çoğu kişi listede olmayan tek ülke Türkiye değil anlamında yorum yapmış, gerçekteN bumu savunma şeklimiz
    Bu cevaplardan sorumun cevabını almış oldum.
    Neden yokuz diye sorgulamaları gerekirken diğer ülkelerde yok diyorlar, neyse susucam silivri soğuktur.
  • 11-04-2021, 18:48:43
    #2
    Türkiye`yi bırakın hocam 208 ülkenin 8`i bile yok 6 ülke var sadece
    Süper güç ABD dedikleri bu
  • 11-04-2021, 18:49:14
    #3
    Fazla araştırdığım söylenemez ancak karşıma fazla global projeler geliştiren Türk gelmedi . Hep yerel projeleri duydum .
  • 11-04-2021, 18:49:15
    #4
    Zaten 6 ülkeden insan var

    Türkiye'den dünya zengini çıkması için gençlere önem verilmeli.

    Mesela kendimi düşünüyorum Murat ÜLKER olsaydım gelir kaynağımı çikolatalı gofret üzerinden mi sağlardım diye çok alakasız geliyor.

    Elbette geldiğin yeri, seni yükselten işi unutmayacaksın ancak dünyamızın yok olduğu bir devirde uzay ile ilgilenmek en mantıklısı.
  • 11-04-2021, 18:49:37
    #5
    Tl nin değer kaybetmesi
    Ayrıca birçok kişi/şirket vergiyi az ödemek için gider çok gösteriyor ondan da olabilir
  • 11-04-2021, 18:49:54
    #6
    4. sıradan bi girerimiz var ama neyse silivri
  • 11-04-2021, 18:50:01
    #7
    Üyeliği durduruldu
    140 tane ulke den listede sadece 6-7 ulke var zaten.
  • 11-04-2021, 18:52:39
    #8
    Biz ihracat değil, ithalat yapan bir ülkeyiz. Bu şekilde devam edersek, 250 sene sonra aynı grafik geçerli olur.
  • 11-04-2021, 18:56:48
    #9
    Tek eksiklik Türkiye'nin olmaması mı yani?