Son 25 yılın en zengin insanları grafiğini gördüm 25 yılda bir kere bile türkiye sıralamaya girememiş. listedeki neredeyse herkes abd de yaşayan insanlar.
Sizce türkiyenin bu listeye girememesinin nedeni nedir?
Edit: çoğu kişi listede olmayan tek ülke Türkiye değil anlamında yorum yapmış, gerçekteN bumu savunma şeklimiz
Bu cevaplardan sorumun cevabını almış oldum.
Neden yokuz diye sorgulamaları gerekirken diğer ülkelerde yok diyorlar, neyse susucam silivri soğuktur.