Merhaba,
hocam Türkiye' den global büyük bir firma bile yok. Bu listeye girme beklentisi neden?
Listede neden hiç türkiye yok
15
●220
- 11-04-2021, 19:07:25Aslında bunu TL ye bağlamak saçmalık olurdu. Sonuç olarak biz Türkiye'nin en zenginini değil Dünya'nın en zenginini konuşuyoruz hocam, milyar lirası değil milyar doları olması gerekiyor. O kadar parası olan adam Türkiye de sıkışıp kalıyorsa zaten diyecek söz yokMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ancak milyonlar söz konusu olsaydı en büyük etken muhtemelen döviz olurdu haklısınız.
- 11-04-2021, 19:16:56Üyeliği durdurulduParamedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüledogaatac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAnlaşılmamış galiba söylediğim, söylemek istediğim neden Türkiye yok, diğer ülkelerin neden olmamasını sormadımprofweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Sormamın sebebide lafa gelince en güçlü Türkiye oluyor
Hocam gerçekten yazıp yazıp sildim, sizce gerçekten asıl sorulması gereken soru bumu? bu listeye girme beklentisi ülkemizin gelişmesini istediğimiz içindir.oguzhanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Ancak milyonlar söz konusu olsaydı en büyük etken muhtemelen döviz olurdu haklısınız.