• 11-04-2021, 18:57:11
    #10
    Merhaba,

    hocam Türkiye' den global büyük bir firma bile yok. Bu listeye girme beklentisi neden?
  • 11-04-2021, 18:58:14
    #11
    Listedeki bir kac kisinin servetiyle ulkenin butun borclari kapanıyor listeye bi turk girseydi servetine simdiye el konulmuştu

    Ek olarak Jeff, Bill ve Elon un serveti 128 milyar dolardan fazla acaba bu para o parami 😀
  • 11-04-2021, 18:59:46
    #12
    Sizce neden hocam? Çok bariz belli aslında neden olduğu...
  • 11-04-2021, 19:06:04
    #13
    Listeye tepeden girecek girecek birini hepiniz tanıyorsunuz aslında ahahaha
  • 11-04-2021, 19:07:25
    #14
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tl nin değer kaybetmesi
    Ayrıca birçok kişi/şirket vergiyi az ödemek için gider çok gösteriyor ondan da olabilir
    Aslında bunu TL ye bağlamak saçmalık olurdu. Sonuç olarak biz Türkiye'nin en zenginini değil Dünya'nın en zenginini konuşuyoruz hocam, milyar lirası değil milyar doları olması gerekiyor. O kadar parası olan adam Türkiye de sıkışıp kalıyorsa zaten diyecek söz yok Ancak milyonlar söz konusu olsaydı en büyük etken muhtemelen döviz olurdu haklısınız.
  • 11-04-2021, 19:16:56
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye`yi bırakın hocam 208 ülkenin 8`i bile yok 6 ülke var sadece
    Süper güç ABD dedikleri bu
    dogaatac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    140 tane ulke den listede sadece 6-7 ulke var zaten.
    profweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek eksiklik Türkiye'nin olmaması mı yani?
    Anlaşılmamış galiba söylediğim, söylemek istediğim neden Türkiye yok, diğer ülkelerin neden olmamasını sormadım
    Sormamın sebebide lafa gelince en güçlü Türkiye oluyor
    oguzhanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    hocam Türkiye' den global büyük bir firma bile yok. Bu listeye girme beklentisi neden?
    Hocam gerçekten yazıp yazıp sildim, sizce gerçekten asıl sorulması gereken soru bumu? bu listeye girme beklentisi ülkemizin gelişmesini istediğimiz içindir.
  • 11-04-2021, 19:18:31
    #16
    yanlış eğitim, yanlış yönetim, iktidarsızlı. Türkler zebgin olsa dahi milyon dolarlık şirketleri satıyor siyonistlere.