Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye`yi bırakın hocam 208 ülkenin 8`i bile yok 6 ülke var sadece
Süper güç ABD dedikleri bu
dogaatac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
140 tane ulke den listede sadece 6-7 ulke var zaten.
profweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tek eksiklik Türkiye'nin olmaması mı yani?
Anlaşılmamış galiba söylediğim, söylemek istediğim neden Türkiye yok, diğer ülkelerin neden olmamasını sormadım
Sormamın sebebide lafa gelince en güçlü Türkiye oluyor
oguzhanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

hocam Türkiye' den global büyük bir firma bile yok. Bu listeye girme beklentisi neden?
Hocam gerçekten yazıp yazıp sildim, sizce gerçekten asıl sorulması gereken soru bumu? bu listeye girme beklentisi ülkemizin gelişmesini istediğimiz içindir.