Türkiye`yi bırakın hocam 208 ülkenin 8`i bile yok 6 ülke var sadece

Süper güç ABD dedikleri bu
140 tane ulke den listede sadece 6-7 ulke var zaten.
Tek eksiklik Türkiye'nin olmaması mı yani?
Anlaşılmamış galiba söylediğim, söylemek istediğim neden Türkiye yok, diğer ülkelerin neden olmamasını sormadım

Sormamın sebebide lafa gelince en güçlü Türkiye oluyor
Merhaba,
hocam Türkiye' den global büyük bir firma bile yok. Bu listeye girme beklentisi neden?
Hocam gerçekten yazıp yazıp sildim, sizce gerçekten asıl sorulması gereken soru bumu? bu listeye girme beklentisi ülkemizin gelişmesini istediğimiz içindir.