Zaten 6 ülkeden insan var

Türkiye'den dünya zengini çıkması için gençlere önem verilmeli.

Mesela kendimi düşünüyorum Murat ÜLKER olsaydım gelir kaynağımı çikolatalı gofret üzerinden mi sağlardım diye çok alakasız geliyor.

Elbette geldiğin yeri, seni yükselten işi unutmayacaksın ancak dünyamızın yok olduğu bir devirde uzay ile ilgilenmek en mantıklısı.