• 09-04-2021, 17:24:37
    #10
    Hocam şuan tam anlattığınız gibi bir süreçteyiz ve yaklaşık 6 aydır çalışma yapıyoruz. Coin i üretmek sorun değil pazarlamak çok büyük sorun telegramda 5-6 şirket ile grup kurduk sertifikadan tutun da likiditesine kadar tüm ayrıntıları görüşüyoruz ve çok sıkıcı olabiliyor aynı zamanda da çok yoruxu pes etme ihtimalınız düşükse yapabilirsiniz.
  • 09-04-2021, 17:26:05
    #11
    mazizorhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şuan tam anlattığınız gibi bir süreçteyiz ve yaklaşık 6 aydır çalışma yapıyoruz. Coin i üretmek sorun değil pazarlamak çok büyük sorun telegramda 5-6 şirket ile grup kurduk sertifikadan tutun da likiditesine kadar tüm ayrıntıları görüşüyoruz ve çok sıkıcı olabiliyor aynı zamanda da çok yoruxu pes etme ihtimalınız düşükse yapabilirsiniz.

    Bu işe girişmememe rağmen aynı şeyleri bende söyledim Ancak arkadaş çok ısrarcı.
    Sizi birileriyle görüştürebilirim numaranızı özelden yazarsanız hocam @aim_fakiri;
  • 09-04-2021, 17:27:00
    #12
    mazizorhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şuan tam anlattığınız gibi bir süreçteyiz ve yaklaşık 6 aydır çalışma yapıyoruz. Coin i üretmek sorun değil pazarlamak çok büyük sorun telegramda 5-6 şirket ile grup kurduk sertifikadan tutun da likiditesine kadar tüm ayrıntıları görüşüyoruz ve çok sıkıcı olabiliyor aynı zamanda da çok yoruxu pes etme ihtimalınız düşükse yapabilirsiniz.
    Hocam bu işe şirket olarak girmeyi düşünüyoruz o yüzden geri vites olmayacaktır. Şirket yöneticilerimiz ve ekip arkadaşlarım olsun gerçekten kazanmayı düşünerek bu işe atılıyoruz. Önemli olan o bilgi ve doneyi nerelerden sağlayabiliriz, bu süre zarfınca nelerle ilgilenmeli nerelere başvurular yapmalıyız bunları öğrenmek istiyorum.
  • 09-04-2021, 17:29:38
    #13
    yasintombul1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu işe girişmememe rağmen aynı şeyleri bende söyledim Ancak arkadaş çok ısrarcı.
    Sizi birileriyle görüştürebilirim numaranızı özelden yazarsanız hocam @aim_fakiri;
    Israrcı değil, ham olduğu için heyecanlı diye düzeltelim hocam. Piyasanın nasıl ilerlediği hakkında fazla bir tecrübem olmadığı için araştırmamda bilgisi olan kişilerin bilgilerini paylaşmaları adına açtım bu konuyu
  • 09-04-2021, 17:29:57
    #14
    aim_fakiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu işe şirket olarak girmeyi düşünüyoruz o yüzden geri vites olmayacaktır. Şirket yöneticilerimiz ve ekip arkadaşlarım olsun gerçekten kazanmayı düşünerek bu işe atılıyoruz. Önemli olan o bilgi ve doneyi nerelerden sağlayabiliriz, bu süre zarfınca nelerle ilgilenmeli nerelere başvurular yapmalıyız bunları öğrenmek istiyorum.
    hocam tüm çalışmalarımız neredeyse bitti ve bizde şirketleşme aşamasındayız. Geçen hafta mali mğşavirimiz bir belge gönderdi 65 sayfalık bir döküman. İçeriğinde türkiyede bu işi hangi koşullarda ne şekillerde yapılacağı gibi bilgiler vardı. Eğer Gerçekten azimliyseniz hedefinize zaten ulaşırsınız. sormak istedğiniz sorular filan varsa pm yada diğer iletişim kanallarından yazabilirsiniz