Hocam şuan tam anlattığınız gibi bir süreçteyiz ve yaklaşık 6 aydır çalışma yapıyoruz. Coin i üretmek sorun değil pazarlamak çok büyük sorun telegramda 5-6 şirket ile grup kurduk sertifikadan tutun da likiditesine kadar tüm ayrıntıları görüşüyoruz ve çok sıkıcı olabiliyor aynı zamanda da çok yoruxu pes etme ihtimalınız düşükse yapabilirsiniz.
Bu işe girişmememe rağmen aynı şeyleri bende söyledim

Ancak arkadaş çok ısrarcı.
Sizi birileriyle görüştürebilirim numaranızı özelden yazarsanız hocam
@aim_fakiri;