Hocam şuan tam anlattığınız gibi bir süreçteyiz ve yaklaşık 6 aydır çalışma yapıyoruz. Coin i üretmek sorun değil pazarlamak çok büyük sorun telegramda 5-6 şirket ile grup kurduk sertifikadan tutun da likiditesine kadar tüm ayrıntıları görüşüyoruz ve çok sıkıcı olabiliyor aynı zamanda da çok yoruxu pes etme ihtimalınız düşükse yapabilirsiniz.